یه روز خوب میاد

کلمات کلیدی

داستان کامل قسمت آخر سریال ترکی قرص ماه همراه جزئیات

آخرین قیمت روز خودرو امروز جمعه ۱۸ آبان ۹۷

علت مرگ حمید هوشنگی روزنامه‌نگار قدیمی چه بود ؟

ریزش مو | دلایل و راههای جلوگیری از ریزش مو

هواشناسی روز جمعه ۱۸ آبان ۹۷

تعلیق فدراسیون فوتبال ایران؟ فعلا تکذیب شد

حکم اعدام «وحید مظلومین» اجرا می‌شود

فال روزانه جمعه ۱۸ آبان ۹۷

خبر تعطیلی مدارس شنبه ۱۹ آبان ۹۷

نگارش دهم - درس دوم - عینک ذهنی و نگاه طنز با موضوع خواب

نگارش دهم - درس دوم - نوشته ذهنى با موضوع زمستان

روش تدریس نگارش دهم درس سوم

انشا با موضوع آدم برفی

نگارش دوازدهم درس سوم - قطعه ادبی

موضوع انشا مازندران همیشه بهشت

نگارش دوازدهم - درس سوم - قطعه ادبی با موضوع پاییز

نگارش دوازدهم - درس سوم - قطعه ادبی با موضوع عشق

نگارش دوازدهم - درس سوم - قطعه ادبی با موضوع شهر

انشا از نگاه طنز با موضوع یک روز سرد برفی

درخواست ۴۰ کشور از عربستان درباره خاشقجی

برنامه امروز پخش زنده مسابقات ورزشی از تلویزیون

سیما ۲۰۱۸ مملو از غول‌های دست‌ساز است…

جیغ بنفش با پونتیاک کاتالینا ۶۰ در تهران!

مربی جدید استقلال از آمریکا می‌آید

سگ نگهبان خانه را در یک روستای شمیرانات کشت

خرس

جزییاتی از سردتر شدن هوا و بارش باران در ۱۵ استان

افشاگری بزرگ همسر ایرانی ساموئل علیه پلیس انگلیس

یک ایرانی برای شکست تسلا X

مداحی من با تو زندگی نکنم پیر می شوم | مداحی شهادت امام رضا (ع)

بایگانی

موضوع انشا: مازندران همیشه بهشت

موضوع انشا، انشاء، زنگ انشا، چه بنویسیم، چگونه انشا بنویسم، دانلود، نوشتن انشا - enshay.blog.ir

این دیار همیشه بهشت تیکه ای از وجود من است که خونم با این سر زمین عجین شده و همیشه سبز و زیبایی خاصی دارد و من در این خاک پر رونق ریشه دارم۰یک طرف جنگل و طرف دیگردریا و کوه و رودخانه هایی که در جریان است وامید زندگی می دهدبخصوص بهارش باعطر پیچکهای وحشی و بهار نارنج های را عاشق و مست می کند۰
گاه گاه صبحهای مه آلودش گلهای وحشی بنفشه کنار جویهای آبش در جنگل
۰شالیزارهای پر وسعتش درخت مرکباتش و نارنجهای معطرش به روح و جان ادمی جلایی جانانه می بخشد .
در تابستان عطرشالیزارانسان را مست میکندومن کسی هستم که با عطر شالی بزرگ شدم دوران کودکی ام را تو شالیزاروتو سایه نشستن و چای آتیشی کنار خانواده گذرانده ام تمام دوران کودکی ام در این سر زمین خوش آب و هواگذراندم و بزرگ شدم سر زمین من بوی شب بوهایش وخاک نم خورده ی حیاط های پر گلش غوغا می کند. [enshay.blog.ir]
بهار که میشود صبحها باصدای پر ند ه ها از خواب بیدار میشوم و صبح مه آلود زیبای جنگل و نور طلایی خورشید که از لا به لای درختان سر به فلک کشیده نمایان است صدای جریان آب رودخانه و آن نم نم باران و صدای شر شر آب از ناودان گوشم را نوازش میدهدومن در این حوالی سر زمین مادری زندگی میکنم و به خودم می بالم که یک شمالی هستم و پر از حسهای خوب زندگی که در جریان است سر زمین من جانم فدای همه داشتهایت و بوی خاک نم خورد ه ات (شهسوارمن)

نوشته: فرشته ای از شهسوار

دانلود انشا، موضوع انشا، انشاء، زنگ انشا، چه بنویسیم، چگونه انشا بنویسم، نوشتن انشا- www.enshay.blog.ir





نتایج وب موضوع انشا مازندران همیشه بهشت :: نمونه انشاء با موضوعات مختلف موضوع انشا: مازندران همیشه بهشت این دیار همیشه بهشت تیکه ای از وجود من است که خونم با این سر زمین عجین شده و همیشه سبز و زیبایی خاصی دارد و من در این خاک پر رونق ... تصاویر بیشتر برای موضوع انشا مازندران همیشه بهشتگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام(function(){var a=document.querySelector("#taw"),b=document.querySelector("#topstuff");if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector("#rso").children,d=0;d

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی